19.03.2022

Elevul Enea Denis s-a calificat la Olimpiada de istorie, faza națională!

Felicitări elevului și doamnei prof. Vasilica Hotea!

08.02.2022

Lista posturilor vacante și condițiile specifice de ocupare

lista posturilor si conditii specifice
 

conditii specifice posturi vacante

 

 

 

Informare privind gradul de vaccinare în rândul personalului angajat în Școala Gimnazială „Ion Creangă” din Târgu Neamț:

  • La data de 19.11.2021, rata de vaccinare a angajaților este de 65,71 % din totalul celor 35 de angajați;

Aceste date sunt publicate numeric și procentual, prin raportare la numărul total de angajați, cu respectarea tuturor reglementărilor GDPR.

 

10 iunie 2021: Articol în presă despre proiectul nostru Erasmus+

27 mai 2021

Examenele de corigență în anul școlar 2020-2021

17 martie 2021

Înscrierea la clasa pregătitoare

Plan de școlarizare clasa pregătitoare

Procedura operațională privind Înscrierea în învățământul primar.

 

1 martie 2021

Ordinul Ministerului Educației nr. 3300 din 19.02.2021 privind programul pilot „Școala după școală”

model cerere părinte pentru participarea elevului la programul ȘDȘ

Condiții specifice pentru restrângere și transfer 2021-2022:

Minim nota 9.00 la inspecția specială la clasă. 

5 februarie 2021

Hotărârea CJSU Neamț privind aprobarea scenariului de funcționare pentru fiecare unitate de învățământ din județul Neamț

Ordin al ministrului educației și al ministrului sănătății nr. 3235/93 din 05 februarie 2021

Rovaccinare

Invitație webinar live despre Vaccinarea împotriva Covid-19, dedicat personalului din învățământ, dar și tuturor celor care au nevoie de o informare corectă în ceea ce privește școala

Vă invităm vineri, 29 ianuarie 2021, între orele 12:00 – 14:00,  online, pe pagina Ministerului Educației:

https://fb.me/e/zMsXdWqu

17.01.2021 – Etapa a II a de vaccinare

12.01.2021

Hotărâre privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 13 ianuarie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

11.01.2021

Măsuri privind asigurarea cadrului legal flexibil în vederea încheierii situației școlare la finalul semestrului I

detalii aici

Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19

https://vaccinare-covid.gov.ro/

23.12.2020

Invitație din partea partenerilor noștri din Republica Moldova de a participa la un proiect educațional regional dedicat pictorului Igor Vieru.

detalii aici.

Gimnaziul „Igor Vieru”, Cernoleuca

Mai multe despre Igor Vieru găsiți aici

 

01.12.2020

Ref. la Proiectul Erasmus+ „Școala incluzivă”
Documentele aferente procedurii de selectie a beneficiarilor mobilitatilor de formare:
1 Apel de selecție
2. Formular de candidatura
3. Prezentare PPT proiect
Toate materialele sunt disponibile pe site-ul de proiect http://scoalaincluziva.eu/
Termenul limita de depunere a dosarelor de candidatura este 15 ian 2021.

26. 11. 2020

Programul Național „Școala de acasă” se aplică în perioada următoare când vor fi distribuite elevilor un număr de 35 de tablete.

Procedura de selecție a elevilor este publicată aici.

Cererile părinților se primesc la sediul instituției până pe 10. XII. 2020, ora 10.00.

model cerere părinte

model declarație părinte


6.11.2020

Începând cu data de luni, 9 noiembrie 2020 școala va funcționa în regim on-line.


Joi, 05.10.2020, ora 11.00 va avea loc în sala de ședințe a Primăriei orașului Târgu Neamț lansarea proiectului „Dezvoltare economică și socială în orașul Târgu Neamț.

Comunicat de presă


04.11.2020

Anunț concurs pentru post contractual

Școala Gimnazială Ion Creangă Târgu Neamț, cu sediul în Târgu Neamț, strada Mihail Sadoveanu nr. 20, județul Neamț, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată de H.G. nr. 1027/2014.

  • Denumirea postului – administrator financiar- post vacant, contractual, pe perioadă nedeterminată.

Condiţii specifice de participare la concurs:

– nivelul studiilor – superioare (specialitate în domeniul științelor economice);

– experiență în domeniul financiar contabil, cu o vechime în sectorul bugetar de  minim un an.

– cunoștințe operare calculator: Microsoft Word și Excel, ECONET, EDUSAL, SEAP, FOREXEBUG.

 Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:

  • proba scrisă în data de 26.11.2020, ora 00, la sediul instituției;            
  • proba practică în data de 26.11.2020, ora 00, la sediul instituției;
  • proba interviu în data de 26.11.2020, ora 00, la sediul instituției.

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este  de 10 zile de la afişare, la sediul instituției.

Date contact: secretariat, telefon 0233 791 709.

 Dosarul de înscriere la concurs

 În conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 286/2011 cu modificările şi completările ulterioare, dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele documente:

  1. Cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului unității;
  2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea potrivit legii;
  3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi altor acte care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  4. Copia carnetului de muncă/revisal  sau adeverință care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor după caz;
  5. Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului (medicina muncii);
  7. Curriculum vitae, însoțit de documente justificative;

Bibliografie concurs:

  • Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 500/2002 a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea Educaţiei Naţionale nr 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finanțelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea in legătura cu gestionarea bunurilor, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operațiunilor de casa;
  • OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu completările şi modificările ulterioare;
  • Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilității instituțiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordin 2021/2013 – pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005;
  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
  • Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
  • Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
  • OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate;
  • Ordinul nr 629/2009 privind întocmirea şi depunerea situațiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările şi completările ulterioare.

Tematică pentru concurs:

  1. Organizarea contabilităţii la unităţile de învăţământ, respectiv înregistrările contabile şi documentele în baza cărora se fac acestea, referitor la:
    • Contabilitatea activelor fixe;
    • Înregistrarea amortizării;
    • Închiderea conturilor şi stabilirea rezultatului patrimonial;
    • Contabilitatea decontărilor cu personalul;
    • Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
    • Operaţiunile privind decontările cu furnizorii;
    • Operaţiunile privind decontările cu clienţii;
    • Conturi la Trezoreria Statului şi bănci.
  2. Inventarierea patrimoniului instituţiilor publice
  3. Documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate şi păstrarea lor
  4. Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evident şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale
  5. Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar
  6. Exercitarea controlului financiar preventiv
  7. Achiziţia directă, licitaţia deschisă şi licitaţia restrânsă.

Orarul claselor I-VIII

orarul claselor gimnaziale poate fi consultat aici.

orarul claselor primare.


Deschiderea noului an școlar 2020-2021

Noul an școlar începe pe data de 14.09. 2020 în condiții speciale. Ținând cont de recomandările Ministerului Sănătății și ale Ministerului Educației, în Consiliul de administrație am stabilit ca unitatea noastră să înceapă cursurile în scenariul verde, cu prezență fizică la următoarele clase: pregătitoare, I-a, a II-a, a III-a, a IV-a, a VII-a și a VIII-a. Celelalte grupe / clase vor veni la școală alternativ: 1/2 de grupă / clasă va fi prezentă la școală o săptămână, iar cealaltă jumătate va face orele online. După o săptămână grupele/clasele se inversează.

Programul școlar a fost decalat:

  • grupele de la grădiniță vor veni în intervalul 7.00 – 8.00; copiii vor fi preluați de educatoare, dna/dl asistent medical va face triajul
  • clasele de la învățământul primar vor începe orele de 8.30,
  • clasele de la învățământul gimnazial vor  începe orele de la 8,00.

Pauzele sunt așadar decalate și pentru fiecare clasă a fost stabilit un perimetru în curtea școlii.

Câteva reguli pe care trebuie să le respectăm toți:

  • portul măștii este obligatoriu în școală și în perimetrul școlii (sunt exceptați copiii de la grădiniță)
  • se păstrează distanțarea fizică de 1 m în clasă, pe hol, în curtea școlii, în cancelarie etc
  • la intrarea în școală și în clasă se folosește dezinfectantul pus la dispoziție
  • la intrarea și la ieșirea de la toalete ne spălăm pe mâini cu apă și săpun
  • circuitele funcționale, marcate cu săgeți, pentru fiecare clasă sunt obligatorii
  • accesul persoanelor străine (părinți, tutori, alți însoțitori) în școală este interzis.

Foarte important: la nivelul fiecărei grupe / clase s-a constituit un grup pe WhatsApp în care doamnele educatoare, învățătoare și diriginte țin legătura cu Dv, vă informează în legătură cu noutățile care apar la nivelul școlii și la nivelul clasei. Pe acest grup veți fi informați cu privire la componența grupelor și a claselor care vor veni alternativ la școală.

Transportul școlar va fi asigurat în continuare cu microbuzul școlar pentru acei elevi care locuiesc departe de școală. Noile reguli prevăd un număr maxim de 16 elevi/mijlocul de transport. În aceste condiții, recomandăm, pe perioada pandemiei, ca cei care locuiesc mai aproape de școală să folosească bicicleta sau să se deplaseze pe jos la și dinspre școală.

Cum vor venii elevii la școală luni, 14 septembrie 2020

  • clasele gimnaziale vor sosi la ora 8,00 (triaj la poartă, preluare de dna dirigintă, clasă)
  • clasele primare vor sosi la orele 9,00 (pregătitoare, I-a și a II-a) și la 9,30 (a III-a și a IV-a) –(triaj la poartă, preluare de dna educatoare/învățătoare, clasă)
  • programul acestei zile este unul scurt, mai mult administrativ; elevii vor fi instruiți cu privire la regulile și condițiile în care ne desfășurăm activitatea, fizic și on line, în pauze etc.
  • acolo unde activitatea este programată pe grupe se vor prezenta la școală doar grupele anunțate pe grup de dna educatoare, învățătoare, dirigintă.Vă doresc multă sănătate ! Să avem răbdare, înțelegere reciprocă și să întreprindem tot ce
    ne stă în puteri pentru a oferi elevilor noștri un învățământ de calitate, în deplină siguranță.

 

 

Ordinul 5487/1494/2020 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activităţii în cadrul unităţilor/instituţiilor de învăţământ în
condiţii de siguranţă epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2

NORME DE IGIENĂ din 25 august 2020 din unitățile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna și recreerea copiilor și tinerilor

EMITENT
  • MINISTERUL SĂNĂTĂȚII

Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 787 din 28 august 2020

Aprobare Proiect POCU – „Dezvoltare economica si sociala in orasul Tg. Neamt”

Școala noastră este parteneră în proiectul depus de Primăria orașului Târgu Neamț. Noi vom oferi servicii educaționale (programul after school, o masă caldă și rechizite) pentru un grup de 40 de elevi proveniți din familii defavorizate.

 

PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN

NR: POCU/303/5/2/ 128943

BENEFICIAR: ORASUL TÂRGU – NEAMT

TITLUL PROIECTULUI: „Dezvoltare economica si sociala in orasul Târgu- Neamt”

Cod SMIS 2014+:128943

Nr. 957/ 27.08.2020

ANUNȚ

ȘCOALA GIMNAZIALĂ „ION CREANGĂ” TÂRGU NEAMȚ

 Organizează consurs  pentru  ocuparea a trei  posturi  în afara organigramei, peste numărul maxim de posturi aprobat, pentru implementarea proiectului  finanțat din fonduri europene nerambursabile „Dezvoltarea economică și socială  în orașul Târgu-Neam”  , după cum urmeaza:

– 1 post – consilier școlar – studii superioare 3-5 ani, cadru didactic, experiență în activități de consiliere școlară – 0 ani

– 2 posturi – profesor învățământ gimnazial (limba română, matematică), studii superioare 3-5 ani, experiență în activități educaționale preuniversitare – 0 ani.

INFORMAȚII PROIECT

 Proiect „Dezvoltare economica si sociala in orasul Targu Neamt”

 Proiectul  ”Dezvoltare economica si sociala in orasul Targu Neamt” a fost depus în cadrul Programului Operațional Capital Uman, Axa prioritara – Dezvoltare locala plasata sub responsabilitatea comunitații, Operațiunea – Reducerea numarului de comunitați marginalizate aflate în risc de saracie si excluziune sociala din zona rurala si orase cu o populație de pâna la 20.000 locuitori prin implementarea de masuri/ operațiuni integrate în contextul mecanismului de DLRC.

Obiective proiect

Reducerea numarului de persoane apartinand comunitatii marginalizate din Orasul Targu Neamt, aflate in risc de saracie si excluziune sociala, prin implementarea de interventii integrate de ocupare, educatie, formare profesionala, asistenta sociala si imbunatatirea conditiilor de trai, in contextul mecanismului DLRC.

Obiectivele specifice ale proiectului

1.– Dezvoltarea de servicii sociale si socio-medicale in cadrul comunitatii marginalizate din orasul Targu Neamt

  1. Reducerea fenomenului de abandon școlar pentru 40 de elevi din comunitatea marginalizată prin programe tip „școala după școală”
  2. – Participarea la programe de ucenicie pentru 14 persoane din comunitatea marginalizata

4.– Informarea, consilierea, orientarea si medierea pe piata muncii a 216 membri ai grupului tinta

  1. – 180 membri ai grupului tinta formati profesional prin participarea la cursuri de calificare
  2. – 56 de membri ai grupului tinta vor avea un loc de munca in urma participarii la interventiile integrate din cadrul proiectului

7.– Sprijinirea a 14 membri ai grupului tinta in vederea infiintarii unei noi afaceri si crearea a cel putin 14 locuri de munca in noile entitati economice

  1. – 2 Workshop-uri si Campanii de informare si constientizare care au ca scop implicarea comunitatii in problemele sociale locale

Proiectul a fost inițiat de Primăria orașului Târgu Neamț și se va derula în parteneriat cu Scoala Gimazială „Ion Creangă” Humulești și Asociația ”Căsuța cu Miracole” Tg. Neamț.

Valoarea totală a proiectului este de 4,627,884.08 lei, din care fonduri nerambursabile 4,575,732.40 lei și contribuție proprie 52,121.68 lei.

  CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS

Condiții generale de participare la concurs:

  • are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
  • îndeplinește alte condiții generale în funcție de specificul proiectului.

 

Denumire post Atributii si condiții specifice – conform cerințelor fișei postului
Consilier școlar Analizeaza problemele specifice mediului scolar: adaptare scolara, motivatie scolara,

deprinderi de studiu, absenteism, esec si abandon scolar etc.;

– Observa si evalueaza performanta scolara, comportamentul si dezvoltarea elevului,

utilizând metode si instrumente specifice consilierului scolar;

– Identifica problemele de natura familiala (abuz, neglijenta, hartuire) care pot afecta

dezvoltarea si performanta scolara a elevului;

– Planifica si organizeaza activitati de consiliere educationala individuala si / sau de grup

adresate elevilor;

– Ofera interventii cu caracter suportiv in situatii de criza elevilor care se confrunta cu

dificultati specifice mediului scolar: dificultati de invatare, dificultati de adaptare scolara, absenteism

etc.;

– Recomanda si incurajeaza elevii si parintii acestora sa solicite si sa accepte asistenta

specializata in cazul in care se confrunta cu probleme de sanatate fizica si/sau psihica;

– Selecteaza si aplica principii, metode si tehnici de consiliere educationala;

– Colaboreaza cu parintii, tutorii legali si alti specialisti in educatie (cadre didactice) in

scopul adaptarii programei la nevoile elevului, precum si a solutionarii problemelor scolare,

comportamentale sau de alta natura ale elevului;

– Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei de proiect;

– Participarea la evenimentele ocazionate de implementarea proiectului.

profesor învățământ gimnazial Programarea activitatii de invatare la disciplina/disciplinele predate;

– Analiza planului cadru de invatamant si realizarea materialelor didactice adecvate;

– Elaborarea programelor si unitatilor de invatare si adaptarea materiei la posibilitatilor de

invatare si nivelul de pregatire al elevilor din programele la care preda;

– Organizarea activitatilor de invatare;

– Organizarea activitatilor practice complementare procesului de transmitere de cunostinte;

– Elaborarea instrumentelor de evaluare si evaluarea cunostintelor elevilor;

– Comunicarea cu celelalte cadre didactice si experti implicati in proiect;

– Mentinerea relatiei familie-scoala (informeaza periodic parintii in legatura cu progresul

scolar si comportamentul elevului, implicarea familiei in activitatile formativ-educative, coordonarea

activitatilor extracurriculare si extrascolare);

– Participarea la evenimentele ocazionate de implementarea proiectului.

Limbi straine solicitate pentru consilier școlar – limba engleză

 

Intelegere

Auditie  / Scriere

Vorbire

Conversatie/Pronuntie

Scriere
A1 – Utilizator elementar nivel 1 A1 – Utilizator elementar nivel 1 A1 – Utilizator elementar nivel 1

Limbi straine solicitate pentru profesor învățământ gimnazial -limba engleza

 

Intelegere

Auditie  / Scriere

Vorbire

Conversatie/Pronuntie

Scriere
A1 – Utilizator elementar nivel 1 A1 – Utilizator elementar nivel 1 A1 – Utilizator elementar nivel 1

Abilități comune:

– capacitate de lucru în echipă;

– orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor în termenele prevăzute;

– capacitate de analiză și sinteză;

– capacitate  organizatorică  şi  administrativă  pentru  planificarea  şi  desfășurarea întâlnirilor de lucru în echipe interdisciplinare;

– capacitatea de a organiza activități de cercetare evaluativă;

– capacitatea  de  a  organiza  activități  de  documentare  și  de  redactare  a  textului științific;

– capacitatea de a realiza documente necesare pentru buna desfășurare a proiectului;

– capacitatea de utilizare a documentelor de politică educaţională şi europeană.

 DOSARUL DE CONCURS

În conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 286/2011 cu modificările și completările ulterioare, dosarul de  înscriere la concurs va conține următoarele documente:

  1. a) Cerere de înscriere, conform modelului din Anexa 1 la anunțul de selecție;
  2. b) Declarație de disponibilitate conform modelului din Anexa 2 la anunțul de selecție.
  3. c) CV format  Europass  datat  și  semnat  pe  fiecare  pagina  (CV-ul  trebuie  să conțină  obligatoriu  date  de  contact  valide  –adresa  de  e-mail  și  număr  de telefon);
  4. d) Copia actului  de  identitate  sau  orice  alt  document  care  atestă  identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat); copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul), sau alt document care dovedește schimbarea numelui;
  5. e) Cazierul judiciar  sau  o  declarație  pe  propria  răspundere  că  nu  are  antecedente  penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează. Candidatul  declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente  penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data primei probe a concursului;
  6. f) Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
  7. g) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  8. h) Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
  9. i) Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Documentele depuse în copie vor vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepția cazului în care vor fi depuse copii legalizate.

MODALITATEA DE DEPUNERE A  DOSARELOR:

Candidații vor depune documentele la sediul  Școlii Gimnaziale „Ion Creangă” Târgu-Neamț, str. Mihail Sadoveanu, nr. 20, jud. Neamț  în zilele lucrătoare, începând cu data de 27 august 2020 până la data de 09 septembrie 2020, inclusiv.

Dosarele  transmise  după  data  limită  indicată  în  anunțul  de  selecție,  precum  și  cele incomplete vor fi respinse.

 PROBELE DE CONCURS:

   Selecția și evaluarea dosarelor de înscriere

 (1) Pentru a fi admis în etapa ulterioară, dosarul trebuie să conțină toate documentele solicitate și să îndeplinească condițiile generale din anunțul de selecție.

(2) Lista candidaților declarați admiși/respinși este publicată la sediul institutiei. Eventualele contestații se depun  la sediul instituției în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor preliminarii.

(3) Rezultatele contestațiilor sunt publicate la sediul institutiei.

(4) Candidații admiși la proba de selecție și evaluare a dosarelor de înscriere vor participa la proba următoare.

Proba de interviu

 În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor. Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la selecţia și evaluarea dosarelor de înscriere.

(1) Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului atat pentru Consilier școlar cat si pentru personalul didactic (profesor învățământ gimnazial) sunt:

  1. a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
  2. b) capacitatea de analiză şi sinteză;
  3. c) motivaţia candidatului;
  4. d) comportamentul în situaţiile de criză;
  5. e) iniţiativă şi creativitate.

(2) În funcţie de cerinţele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la alin. (1) lit. d) şi e) sunt stabilite opţional de către membrii comisiei de concurs.

(4) Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la selecţia și evaluarea dosarelor de înscriere.

(5) Fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.

(6) Întrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează sau se consemnează în scris în anexa la raportul final al concursului, întocmită de secretarul comisiei de concurs, şi se semnează de membrii acesteia şi de candidat.

 STABILIREA PUNCTAJELOR

  (1) Punctajele se stabilesc după cum urmează:

  1. a) pentru evaluarea dosarelor de înscriere punctajul este de maximum 100 de puncte;
  2. b) pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte.

(2) Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de concurs în parte, pentru fiecare dosar de înscriere, şi se notează în borderoul de notare. Acordarea punctajului pentru evaluarea dosarului de concurs se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs.

(3) Sunt declaraţi admişi la evaluarea dosarului de concurs candidaţii ale căror dosare de concurs au fost ”admise” la selecția dosarelor, pe baza documentelor depuse la dosar și indeplinirii condițiilor generale și specifice de participare la concurs și care au obţinut minim:

–  60 de puncte la notarea criteriilor de evaluare pentru Consilier școlar

– 70 de puncte la notarea criteriilor de evaluare pentru personal didactic (profesor învățământ gimnazial)

(4) Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs pentru aceste criterii prin planul de interviu.

(5) Membrii comisiei de concurs acordă, individual, punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevăzute în planul de interviu. Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de concurs în parte, pentru fiecare candidat, şi se notează în borderoul de notare.

(6) Sunt declaraţi admişi la interviu candidaţii care au obţinut minimum 60 de puncte, respectiv 70 puncte , confort punctului 3 de mai sus.

(7) Ca urmare a desfășurării probelor de evaluare, comisia va stabili clasamentul candidaților în ordinea descrescătoare a mediei notelor acordate.

(8) Candidații vor fi declarați admiși în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita numărului de posturi din anunțul de selecție.

(9) Rezultatele finale ale selecției se afișează la sediul instituției prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii “admis” sau “respins” în termen de maxim o zi lucrătoare.

Bibliografie pentru Consilier școlar:

  • Legea Educaţiei Naționale
  • Ghidul General POR 2014-2020

Bibliografie pentru personal didactic (profesor învățământ gimnazial):

  • Legea Educației Naționale
  • Ghidul General POR 2014-2020

 Responsabil partener 1

Roșu Constantin

  CALENDARUL DE DESFĂȘURARE al concursului

 

Perioada Activitatea
27 august  2020 – 09 septembrie  2020 Depunerea dosarelor la sediul instituției
10 septembrie 2020 Selecția și evaluarea dosarelor
10 septembrie 2020 Afișarea rezultatelor în urma selecției și evaluării dosarelor
11 septembrie 2020 Depunerea eventualelor contestații la sediul instituției
14 septembrie 2020 Soluționarea eventualelor contestații și afișarea rezultatelor după contestații
17 septembrie 2020, ora 10 Susținerea interviului   pentru  Consilier școlar
17 septembrie 2020, ora 13 Susținerea interviului    pentru  personal didactic (profesor nivel gimnazial)
17 septembrie 2020  Afișarea rezultatelor
18 septembrie 2020 Depunerea eventualelor contestații la sediul instituției
21 septembrie 2020 Soluționarea eventualelor contestații și afișarea rezultatelor după contestații
21 septembrie 2020 Afișarea  rezultatelor  finale

 

  

Anexa 1 la Anunțul de selecție

 CERERE DE ÎNSCRIERE

 

la procesul de recrutare și selecție pentru posturile vacante

-în afara organigramei –

conform anunțului de selecție

 

pentru proiectul „Dezvoltarea economica si socială in orașul Târgu-Neam”  Cod SMIS 2014+:128943,

program operational  capital uman , beneficiar : Orasul Târgu-N eamt

Postul vizat ………………………………………………………………………………

 

1.DATE PERSONALE
Nume
Prenume
Telefon
E-mail
2. DISPONIBILITATE DE A EFECTUA DEPLASĂRI ÎN ȚARĂ

Da

Nu

3. DISPONIBILITATE

Sunt  apt  și  disponibil  să  lucrez  ca  _______________  în  perioada  menționata  în  declarația  privind  disponibilitatea (conform contractului care va fi semnat de părți)

Da

Nu

Data completării
Semnătura

Fiecare  candidat  își  asumă  responsabilitatea  declarației  disponibilității  pentru  perioada de angajare prevăzută în anunțul de selecție.

 

Anexa 2 la Anunțul de selecție

 DECLARAŢIE DE DISPONIBILITATE

 Subsemnatul/ subsemnata ________________________________________________________, cu domiciliul în __________________________________________________________________, legitimat cu CI/BI, seria : ___ , nr. :____________ , declar că, în cazul în care sunt selectat(ă) pentru postul de………………………………………………………………………………………………………………………………..…..,  sunt disponibil(ă) pentru a îndeplini în totalitate atribuțiile aferente postului în cadrul proiectului „Dezvoltarea economica si socială in orașul Târgu-Neam”  Cod SMIS 2014+:128943, program operational  capital uman , beneficiar : Orasul Târgu-N eamt 

De la Până la
Semnarea contractului 21.01.2023

 

Menționez că în această perioadă nu am alte obligații de muncă ce pot să împiedice îndeplinirea în condiții optime a atribuțiilor aferente postului în cadrul proiectului sus-menționat.

Prezenta declarație de disponibilitate își menține valabilitatea în cazul prelungirii perioadei de execuție a proiectului.

Nume şi prenume
Semnătura
Data

 

 

ORDIN nr. 4.220/769/2020pentru stabilirea unor măsuri de prevenire și combatere a îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2 în unitățile/instituțiile de învățământ

 

13 martie 2020

În contextul situației actuale, se suspendă activitatea de secretariat în perioada 13-22 martie 2020.

În această perioadă toate solicitările se pot face on-line la adresa scoalahumulesti@yahoo.com sau telefonic la numărul 0756315862.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Director, 

prof. Roșu Constantin

 

10 martie 2020

Școlile și grădinițele din România vor fi închise începând din

11.03.2020 până inclusiv 22.03.2020.

 

Ministerul Sănătății a anunțat 10 reguli de bază pentru protejarea populației

1. Spălați-vă mâinile de multe ori
„Spălarea și dezinfectarea mâinilor sunt acțiuni decisive pentru a preveni infecția”, se arată în comunicatul Ministerului Sănătății. „Mâinile se spală cu apă și săpun cel puțin 20 de secunde. Dacă nu există apă și săpun, puteți folosi un dezinfectant pentru mâini pe bază de alcool de 60%.”

2. Evitați contactul cu persoane care sunt suspecte de infecții respiratorii acute
„Mențineți distanța de cel puțin 1 metru între dumneavoastră și alte persoane, în special când acestea tușesc, strănută sau au febră, deoarece picăturile de salivă pot transmite virusul de la o distanță apropiată”, se arată în comunicatul Minsterului Sănătății.

3. Nu vă atingeți ochii, nasul și gura cu mâinile
„Virusul se transmite mai ales pe cale respiratorie, dar poate intra în corp prin ochi, nas și gură, astfel eviați atingerea dacă nu v-ați spălat bine mâinile. Mâinile intră in contact cu suprafețele contaminate de virus răspândindu-se in tot corpul”.

4. Acoperiți-vă gura și nasul dacă strănutați sau tușiți
„Dacă aveți infecție respiratorie acută, evitați apropierea de alte persoane, tușiți cu gura acoperită sau într-un șervețel, de preferat, de unică folosință, purtați mască de protecție si spălați măinile. Dacă, în momentul în care tușiți, vă acoperiți gura cu mâinile, puteți contamina obiecte sau persoane cu care veniți în contact”.

5. Nu luați medicamente antivirale și nici antibiotice decât în cazul în care vă prescrie medicul
„Momentan, nu există cercetări științifice care evidențiază că folosirea medicamentelor antivirale poate preveni infectarea cu noul coronavirus (Covid-19). Antibioticele funcționează doar împotriva bacteriilor, nu împotriva virusului. Covid-19 este un virus, deci nu se utilizează antibiotic ca metodă de prevenire sau tratament, decât în cazul în care se constată și o infecție bacteriană”, precizează Ministerul Sănătății.

6. Curățați toate suprafețele cu dezinfectanți pe bază de clor sau alcool
„Dezinfectanții chimici ce pot ucide noul coronavirus (Covid-19) sunt dezinfectanți ce conțin clor, înălbitori, solvent, etanol de 75%, acid paracetic si cloroform. Medicul și farmacistul dumneavoastră vor ști ce să recomande”.

Conform unei grafici realizate de Guvernul României, momentan, „nu se știe exact cât poate rezista virusul pe suprafețele exterioare, deși informațiile preliminare sugerează că 2019-nCov poate supraviețui câteva ore sau chiar mai mult”.

7. Utilizați mască de protecție doar în cazul în care suspectați că sunteți bolnav sau în cazul în care acordați asistență persoanelor bolnave
„Organizația Mondială a Sănătății recomandă folosirea măștii de protecție doar în cazul în care suspectați că ați fost contaminat cu noul coronavirus, și prezentați simptome de tuse, strănut, sau în cazul in care acordați asistență unei persoane care este suspectă de a fi infectată cu noul coronavirus (o calatorie recenta în China sau zonele in carantina din Europa, cu simptome respiratorii)”, precizează Ministerul Sănătății.

De asemenea, utilizarea măștii de protecție „ajută și limitează răspândirea virusului, dar trebuie să fie folosită împreună cu celelalte măsuri de igienă printre care spălarea mâinilor pentru cel puțin 20 de secunde”, se arată în comunicatul ministerului, care mai precizează că „nu este necesar a se folosi măști de protecție suprapuse una peste alta”.

8. Produsele „Made in China” sau pachetele primite din China nu sunt periculoase
„Organizația Mondială a Sănătății a declarat că persoanele care primesc pachete din China nu se supun nici unui risc de a se contamina cu noul coronavirus, deoarece acesta nu trăieste mult timp pe suprafețe . Până în prezent nu există nici o dovadă că produsele/obiectele produse în China pot transmite noul coronavirus (Covid-19)”, se arată în comunicat.

9. Sunați la 112 dacă aveți febră, tușiți sau v-ați întors din China sau zonele în carantină din Europa, de cel puțin 14 zile
„Perioada de incubație a noului coronavirus este cuprinsă între 1 și 14 zile. Dacă v-ați întors dintr-o călătorie din China, sau zonele în carantină din Europa de mai puțin de 14 zile, sau ați intrat în contact cu persoane care s-au întors din China sau zonele în carantina din Europa, de mai puțin 14 zile, și aveți febră, tușiți, prezentați dificultate respiratorie, dureri musculare și stări de oboseală, sunați la 112 pentru a primi informații necesare”, este sfatul celor din Ministerul Sănătății.

Persoana aflată în această situație va trebui să poarte mască de protecție, să folosească șervețele de unică folosință și să se spele bine pe mâini.

10. Animalele de companie nu transmit coronavirus
„În acest moment nu există dovezi că animalele de companie, câini și pisici, pot fi infectate de virus. În orice caz, trebuie să ne spălăm tot timpul mâinile cu apă și săpun după ce intrăm în contact cu animalele de companie”, se arată în comunicatul Ministerului Sănătății.

 

5 decembrie 2019

Școala Gimanizală ”Ion Creangă” din Humulești, gazdă pentru proiectul-pilot național

„Punguța cu 2 cărți”

detalii aici

 

21 noiembrie 2019, SFINȚIREA CORPULUI CENTRAL AL ȘCOLII NOASTRE

Arc peste timp: 1919 – 2019

Anul 2019 este un an cu o dublă semnificație pentru învățământul humuleștean și pentru școala din Humulești: se împlinesc 136 de ani de când pe aceste meleaguri se face carte și de asemenea, se împlinesc 100 de ani de la începutul lucrărilor la ridicarea acestei școli. Se cuvine, acum la ceas aniversar, să amintim câteva momente importante din trecutul acestei școli și câțiva oameni deosebiți care au slujit vremelnic în această școală.

Întemeietorul primei școli primare din Humulești a fost preotul Ioan Humulescu zis și „popa Ioan de sub deal, căci, casa lui venise sub dealul Humuleștilor”. Popa Ioan  a reușit, în perioada 1847 – 1863, să ofere o pregătire elementară copiilor din sat: scris, citit, îndrumări practice și mai ales educație religioasă. Școala, neoficială, funcționa în trapeza Bisericii Sf. Nicolae, iar corpul profesoral era alcătuit din dascălul bisericii, „bădița Vasile Ailioaei”. În această școală avea să învețe și marele povestitor de mai târziu, Ion Creangă.

Prima școală oficială a satului, Școala Primară Mixtă nr.2 din Humulești, și-a deschis cursurile în anul 1883 și a funcționat într-un „fost canton lângă podul Ozana”, de-a lungul drumului ce duce la Piatra Neamț. Primul învățător a fost Constantin Vrânceanu, absolvent al Școlii Normale „Vasile Lupu” din Iași. Această școală a funcționat doar 4 ani din lipsă de fonduri.

Un moment important în istoria școlii noastre îl reprezintă anul 1895, atunci când Humuleștiul devine cartier al orașului Târgu Neamț iar școala se mută în sediul fostei Primării, pe drumul principal, strada Regele Ferdinand. Acum se remarcă un om cu suflet mare, învățătorul Neculai Bancea care va sluji învățământul humuleștean peste 40 de ani. Alături de domnia sa s-au remarcat și Lucreția Bancea, Constantin Stan, Eliza Butescu, devenită Bancea, prin căsătorie cu directorul școlii, Neculai Bancea. În această locație a funcționat școala până în 1934 când a fost inaugurată noua clădire.

7 august 1915 este data la care școala noastră primește o nouă denumire pe care n-o va mai abandona niciodată: Școala Ion Creangă, denumire primită prin Decretul emis de Regele Ferdinand. Patru ani mai târziu, în 1919, se pune piatra de temelie a actualei școli. Construcția avea să fie finalizată abia în 1948 din cauza războiului și a crizelor economice prin care avea să treacă țara.

După război continuă lucrările de modernizare și de extindere. Astfel, în 1970 se construiește Corpul B, prin grija domnului director Afloarei Dumitru, în 1980 se construiește Grădinița și se execută o serie de mari lucrări sub conducerea domnilor directori Crețu Eugen și Dobreanu Constantin.

Și după Revoluția din 1989 continuă munca de îmbunătățire a bazei materiale dar și a procesului educativ și instructiv cu accent pe implicarea școlii în cadrul comunității humuleștene. În 2004 este inaugurat un nou corp de clădire, Corpul D, iar din 2006 au început să fie refăcute părți din ansamblul acestei școli. Directorii școlii în această perioadă au fost: înv. Lazăr Emanoil (1990-1995), prof. Aramă Păsălău Tamara (1995-2003, 2005-2012), prof. Moroșanu Angela (2003-2005), prof. Roșu Constantin (2012-prezent).

Procesul de reconstrucție a început cu cele două „aripi” Corp A1, apoi Corp A2, pentru ca din 2015 să se construiască de la cota zero cel mai impunător corp, Corpul Central. S-a reușit să se păstreze elementele care făceau din această școală un edificiu unic în felul său: arcadele, coloanele, balcoanele sau cele trei turnuri.

Astăzi în noul corp de clădire vor funcționa două săli de clasă, un muzeu, un cabinet de Limba română, un cabinet al psihologului școlar, la etaj și mai multe spații administrative la parter. În încheiere îmi exprim speranța că Școala din Humulești prin serviciile educaționale pe carele oferă, prin devotamentul oamenilor școlii va fi în continuare un reper important pe harta educațională a orașului Târgu Neamț.

 

articol presă

imagini youtube

foto de la eveniment

 

 

10 noiembrie 2019,

CU DEOSEBITĂ PLĂCERE VĂ INVITĂM SĂ LUAȚI PARTE LA SLUJBA DE SFINȚIRE A CORPULUI CENTRAL AL ȘCOLII GIMNAZIALE „ION CREANGĂ” DIN TÂRGU NEAMȚ.

EVENIMENTUL VA AVEA LOC JOI, 21 NOIEMBRIE 2019, ORA 13.

VĂ AȘTEPTĂM CU DRAG SĂ NE FIȚI ALĂTURI! 

 

26 octombrie 2019

Raport privind starea învățământului la sfârșitul anului școlar 2018-2019

 

25 octombrie 2019

Școala Gimnazială „Ion Creangă” Târgu Neamț organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual, aprobat prin HG nr 286/2011, modificată și completată de HG nr 1027/2014

Denumirea postului: administrator financiar, post temporar vacant, contractual, pe perioadă determinată

Condiții specifice de participare la concurs:

– nivelul studiilor – superioare

– vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: 5 ani

– cunoștințe oparare programe: EDUSAL, SEAP, D 112, FOREXEBUG

Data, ora și locul de desfășurare a concursului:

– proba scrisă: 25.11.2019, ora 10,00 la sediul unității

-proba practică: 25.11.2019, ora 11,45 la sediul unității

– proba de interviu: 25.11.2019, ora 13,30 la sediul unității.

Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 5 zile de la afișare la sediul instituției.

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

  • Cererea de înscriere adresată conducătorului unității;
  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în copie;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  • Cazier judiciar;
  • Curriculum vitae.

 

Bibliografie concurs:

  • Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 500/2002 a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea Educaţiei Naţionale nr 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finanțelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea in legătura cu gestionarea bunurilor, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operațiunilor de casa;
  • OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu completările şi modificările ulterioare;
  • Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilității instituțiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordin 2021/2013 – pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005;
  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
  • Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
  • Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
  • OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate;
  • Ordinul nr 629/2009 privind întocmirea şi depunerea situațiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările şi completările ulterioare.

30 septembrie 2019:

Stat de personal și stat de paltă septembrie 2019

 

18.06.2019

La Concursul formațiilor și interprețiilor, etapa județeană, elevii noștri au obținut Premiul I cu grupul vocal „Flori de câmp” și Premiul I cu eleva Enea Andra. Profesor îndrumător, Croitoriu Cezara. Felicitări!

 

Concursul Național „În satul lui Nică”

 

30 mai 2019

În perioada 27-29 mai 2019, în școala noastră au avut loc întâlniri cu cadrele didactice și cu comunitatea locală în care s-a dezbatut Viziunea asupra viitorului educației în România elaborată de Ministerul Educației Naționale. Principalele concluzii și câteva fotografii pot fi vizualizate aiciaici si aici.

 

26 mai 2019

La concursul inter-regional de geografie „Ioniță Ichim”, desfășurat la Botoșani pe 25 mai 2019, elevul Denis Gabriel ENEA a obținut PREMIUL I. comunicat de presă ISJ Neamț

Felicitări Denis! Felicitări și dnei prof. coordonator, Maria COJOC!

 

1 martie 2019 – Zilele Ion Creangă

Proiectul „Drumul poveștilor. Pe urmele marilor povestitori”

Pe data de 1 martie 2019, ora 8,30 va avea loc în sala de sport o întâlnire cu scriitorul Petre Crăciun, membru al Uniunii Scriitorilor din România. Vizita domniei sale se înscrie în activitățile proiectului „Drumul poveștilor. Pe urmele marilor povestitori”, un proiect cultural care își propune să-i readucă la lumină pe marii povestitori români și opera lor. Proiectul se derulează în perioada 15 ianuarie – 30 iunie 2019, și presupune întâlniri cu copiii din școlile aflate în localitățile  în care s-au născut autori precum Mihai Eminescu, Ion Creangă, Ioan Slavici, I.L. Caragiale.

În cadrul proiectului se va evoca personalitatea marelui povestitor Ion Creangă, se vor prezenta două lucrări: „Portrete ale marilor povestitori români” și „Drumul poveștilor. Caiet de lecturi”, se va viziona filmul „Povești din Țara copiilor fericiți”.

Activitățile se vor încheia cu un concurs cu premii în cărți oferite de Editura Zorio. fotoarticol presă

La Casa Memorială „Ion Creangă” – articol presăfoto,

 

15 ianuarie – 169 de ani de la naşterea lui Mihai Eminescu şi Ziua Culturii Naţionale

 

Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 – 15 iunie 1889) a fost unul dintre cei mai importanţi scriitori români, fiind considerat poetul naţional.

Eminovici Mihai era cel de-al şaptelea din cei unsprezece copii ai unui mic boier, Gheorghe Eminovici, şi ai Ralucăi Eminovici, născută Juraşcu.

Debutul literar

A debutat literar în 1866, în revista Familia a lui Iosif Vulcan, iar, convins de acesta, Eminovici a devenit Mihai Eminescu şi sub acest nume a trăit şi a scris literatură şi a lucrat ca jurnalist.

Ani boemi

Din 1866 şi până în 1869, a călătorit prin Transilvania până în Bucureşti, prilej cu care a cunoscut realitatea românească, cu oameni şi obiceiuri.

În 1867, s-a angajat ca sufleor şi copist de roluri în trupa lui Iorgu Caragiale, ulterior devenind sufleor şi copist la Teatrul Naţional din Bucureşti, unde l-a cunoscut pe I. L. Caragiale. Cu această trupă a mers în turnee, continuând să publice poezie şi proză şi să facă traduceri. În 1968 începea proiectul de roman „Geniu Pustiu”.

Viena şi Berlin

Între 1869 şi 1872 a fost student la Viena, mai precis „auditor extraordinar” la facultăţile de filosofie şi drept. Aici se va împrieteni cu Ioan Slavici şi o va cunoaşte pe Veronica Micle. Totodată, a început să colaboreze la publicaţia Convorbiri literare. Între anii 1872 şi 1874 a fost student „extraordinar” la filosofie, la Berlin, cu o bursă acordată de cenaclul Junimea, dar nu s-a prezentat la examene.

În septembrie 1874 era numit director al Bibliotecii Centrale din Iaşi, iar Eminescu preda şi logică, la Institutul academic, în locul lui A. D. Xenopol.

În 1875, rămas fără slujbă, Eminescu a primit postul de corector şi redactor al părţii neoficiale la Curierul de laşi, unde numeroase rubrici erau realizate de el fără semnătură. A frecventat cu regularitate şedinţele Junimii, unde l-a introdus şi pe Ion Creangă. Tot în această perioadă s-a îndrăgostit de Veronica Micle.

În 1877, era invitat să intre în redacţia ziarului Timpul, iar Eminescu a părăsit Iaşiul şi a venit la Bucureşti, unde s-a dedicat gazetăriei. În 1880 era redactor-şef al publicaţiei. Din această perioadă datează unele dintre marile lui poeme, precum „Scrisorile” şi „Luceafărul”.

 Pe 6 august 1879 a murit Ştefan Micle, iar văduva acestuia, Veronica, a venit la Bucureşti, şi-au făcut planuri de căsătorie, la care poetul a renunţat în anul următor.

În ianuarie 1883, Eminescu a fost internat pentru o vreme în spital, cu diagnosticul de „manie acută”, starea sănătăţii lui fiind precară de foarte mulţi ani. Potrivit mai multor specialişti, printre care şi criticului Nicolae Manolescu, Eminescu suferea de psihoză maniaco-depresivă. În toamna anului 1883, Eminescu era trimis la un sanatoriu din Viena. În primăvara anului următor, Eminescu s-a întors la Iaşi, dar în noiembrie era internat în Spitalul Sfântul Spiridon din oraş.

Moartea

Mihai Eminescu a murit pe 15 iunie 1889, în sanatoriul doctorului Şuţu din strada Plantelor din Bucureşti, unde oscilase, tragic, între perioade de aparentă sănătate şi episoade de revenire a bolii.

În 1948 era ales, post-mortem, membru al Academiei Române.

Opera literară

Creaţia literară a lui Mihai Eminescu este una vastă, impresionantă, cuprinzând de la poezie la traduceri din limbi străine, piese de teatru, încercări beletristice. Aparţinând unui romantism literar relativ întârziat, opera sa poetică a fost influenţată şi de marile sisteme filosofice ale epocii sale, de filosofia antică, de marile sisteme de gândire ale romantismului, dar şi de teoriile lui Arthur Schopenhauer şi Immanuel Kant.

Ca un element insolit, opera lui Mihai Eminescu a devenit aplicaţie pentru telefonul mobil, în urma unui proiect al Academiei Române, cu prilejul Zilei Culturii Naţionale. Opera eminesciană este disponibilă, în regim gratuit şi într-un format compatibil cu telefoanele inteligente, în magazinele App Store şi Google Play.             sursa mediafax.ro

 

1 DECEMBRIE 2018 – CENTENARUL MARII UNIRI

 

1 decembrie 1918 reprezintă evenimentul principal din istoria României, datã la care Marea Adunare de la Alba-Iulia voteaza unirea Transilvaniei cu România, totodată cerându-se un singur stat naţional. Cu toate acestea, primul pas a fost făcut, de fapt, între 21 noiembrie-4 decembrie 1918. Când Sfatul Ţării din Basarabia a proclamat Republica Democratică Moldovenească. Apoi, la 24 ianuarie se adoptă declaraţia de Independenţă.

 

Adunarea Naţională de la Alba Iulie a adoptat o rezoluţie în care este atestată unirea tuturor românilor din Transilvania şi Banat cu România. La 1 decembrie 1918, politicianul Vasile Godiş a citit rezoluţia Unirii: „Adunarea națională a tuturor românilor din Transilvania, Banat și Țara Ungurească, adunați prin reprezentanții lor îndreptățiți la Alba Iulia în ziua de 18 noiembrie / 1 decembrie 1918, decretează unirea acelor români și a tuturor teritoriilor locuite de dânșii cu România. Adunarea proclamă îndeosebi dreptul inalienabil al națiunii române la întreg Banatul, cuprins între Mureș, Tisa și Dunăre.”

 

Legea Unirii a fost ratificată prin decret de lege, la 11 decembrie 1918 de cãtre regele Ferdinand, fiind votatã de Adunarea Deputaţilor în şedinta din 29 decembrie 1919.

Elevii și cadrele didactice din școala noastră au marcat această zi printr-o serie de activități desfășurate în sala de sport:

– Semnificația istorică a zilei de 1 Decembrie 1918, dna prof. Hotea Vasilica

– Cântece și poezii istorice interpretate de elevii de la clasele I-VIII, Dna consilier educativ, Apetrei Ana, dna inv. Croitoriu Cezara, dl inv. Boancă Valeriu, dna. înv. Blohat Daniela, dna prof. Frențescu Alexandra, dna prof. Luca Maricica, dna prof. Damian Claudia, dna prof. Marian Elena, dna prof. Drugău Mariana, dl prof. Borș-Humulescu Ciprian

– scenete, elevii claselor a VII-a și a VIII-a.

Felicitări elevilor și cadrelor didactice care s-au implicat în organizarea acestui eveniment.

foto aici.

 

 

13-14 octombrie 2018 – vizita prietenilor noștri din Cernoleuca, Republica Moldova

Timp de două zile am fost împreună cu partenerii noștrii din Republica Moldovă: reprezentanții Gimnaziului „Igor Vieru” din Cernoleuca. Aceștia au onorat invitația noastră de a participa alături de noi la o serie de activități incluse în proiectul 100 de școli din județul Neamț și 100 de școli din Republica Moldova pentru a marca 100 de ani de la Marea Unire.

Programul a cuprins activități culturale și artistice pregătite de cadrele didactice din școala noastră: lansarea ultimului număr al revistei noastre, Asul elevilor (ajuns la nr. 56, ISSN 2285-9829), istoricul școlii, cântece și poezii, dans și expoziții de pictură cu temele Unirea și Creangă. Au urmat câteva obiective turistice și culturale de care s-au bucurat cele 8 doamne profesoare și cei 5 elevi care au făcut deplasarea la Tîrgu Neamț: Parcul Natural Vânători – Neamț, Rezervația de Zimbri „Dragoș-Vodă”, Mănăstirea Neamț, Mănăstirea Agapia, Pădurea de Argint și Mănăstirea Varatec, Mănăstirea Sihăstria (cu mormântul părintelui Cleopa Ilie), Mănăstirea Secu, Casa Memorială „Ion Creangă” din Humulești, Cetatea Neamțului.

Folografii găsiți aici.

 

5 octombrie 2018 – ziua educației

O varietate de activități desfășurate de elevii și cadrele didactice din școala noastră sub genericul Ziua Educației. Foto

15 septembrie 2018

Suntem alături de Let s do it, România! 

Let`s Do It, Romania! anunță lansarea inițiativei de curățenie World Cleanup Day, care își propune ca, pe 15 septembrie 2018, să mobilizeze toți românii la cea mai ambițioasă acțiune civică de până acum. La nivel internațional, 150 de țări se unesc în cea mai mare mișcare civică – World Cleanup Day.

Obiectivul World Cleanup Day este de a mobiliza 5% din populația Globului pentru a produce o schimbare reală de comportament față de resurse și față de deșeurile generate. În România, Let`s Do It, Romania! își propune să mobilizeze 1 milion de voluntari. Înscrierea pentru Ziua de Curățenie Națională se face pe www.letsdoitromania.ro, iar cei înscriși vor putea să-și aleagă zonele pe care le curăță prin intermediul aplicației World Cleanup.

Ne-am numărat și noi printre cei 1.000.000 de participanți la Ziua de Curățeniei Națională. Foto aici

 

7 septembrie 2018

FESTIVITATEA DE DESCHIDERE A NOULUI AN ŞCOLAR

VA AVEA LOC LUNI, 10 SEPTEMBRIE 2018, ORA 9.00

 

31 mai 2018

Promoția 2018 a avut astăzi cursul festiv!

Felicitări absolvenților și succes la evaluarea națională!

 29 mai 2018

Astăzi am primit Caravana Unirii de la Radio România Cultural. Elevii și cadrele didactice au participat la 5 ateliere de teatru, muzică și comunicare în compania unor artiști desăvârșiți. Detalii aici și imagini aici.

1 martie 2018

Zilele Creangă

Elevii noștri au participat la festivitatea de deschidere a Zilelor Creangă, ediția XLVIII, la Casa Culturii din Tîrgu Neamț. Au prezentat două scenete (Pupăza din tei și La cireșe) și câteva cântece. Profesori îndrumători: Cezara Croitoriu, Valeriu Boancă, Borș Ciprian și Frențescu Alexandra. Imagini din presa locală aici.

30 ianuarie 2018

Elevi calificați la olimpiadele școlare – faza județeană:

-Aanei Eduard, clasa a V-a; disciplina Matematică; prof. îndrumător Mariana Drugău

-Cojocaru Septimiu și Miron Vasile, clasa aVII-a A; disciplina Biologie; prof. îndrumător Claudia Damian.

24 ianuarie 2018

La 24 ianuarie 1859 a avut loc Mica Unire – Unirea Principatelor Române sub conducerea lui Alexandru Ioan Cuza. Mica Unire de la 1859 a fost primul pas important pe calea înfăptuirii statului național unitar român.

Unirea celor două principate a fost un proces care a început în 1848, bazat pe puternica apropiere culturală și economică între cele două țări. În anul 1848 s-a realizat uniunea vamală între Moldova și Țara Românească, în timpul domniilor lui Mihail Sturdza, respectiv Gheorghe Bibescu.

În Moldova, Alexandru Ioan Cuza a fost ales domnitor în unanimitate, la 5 ianuarie 1859, reprezentantul „Partidei Naționale”, urmând ca ulterior într-o ședință secretă a Adunării, deputatul Vasile Boerescu a propus la 24 ianuarie 1859 alegerea lui Alexandru Ioan Cuza, aceasta fiind acceptată în unanimitate.

Faptul împlinit la 24 ianuarie 1859 era considerat de Poarta Otomană și de Austria drept o încălcare a Convenției de la Paris, însă în textul Convenţiei din 1858 nu se stipula ca domnii aleși în cele două Principate să fie persoane separate,

În 1862, cu ajutorul unioniștilor din cele două țări, Alexandru Ioan Cuza a unificat Parlamentul și Guvernul, realizând unirea politică, iar după înlăturarea sa de la putere în 1866, unirea a fost consolidată prin aducerea pe tron a principelui Carol de Hohenzollern-Sigmaringen. Prin Constituția adoptată la 1 iulie 1866, Principatele Unite încep să se numească oficial România pentru ca la 1 decembrie 1918 s-a înfăptuit Marea Unire a Transilvaniei cu România creându-se actualul stat.

Alexandru Ioan Cuza, înfăptuitorul unirii de la 24 ianuarie 1859 se trăgea dintr-o veche familie de moldoveani, din părţile Fălciului, familie de cluceri, spătari, comişi, ispravnici. Cuza s-a născut la 20 martie 1820. A învăţat până în 1831 la Iaşi, unde a avut colegi pe câţiva dintre viitorii săi colaboratori, între ei Vasile Alecsandri. E trimis apoi la Paris, unde îşi ia bacalaureatul în litere. S-a întors apoi în ţară şi a intrat în armată. S-a căsătorit în 1844 cu Elena Rosetti. Domnia lui Alexandru Ioan Cuza în timpul evenimentelor din 1848 Cuza a fost în primele rânduri. A luat cuvântul la adunarea de la hotelul „Petersburg” din Iaşi, cerând înfăptuirea unor reforme democratice. Printre fruntaşii adunării arestaţi din ordinul domnitorului Mihai Sturza s-a aflat şi Cuza; a reuşit apoi să scape de sub pază şi să fugă în Transilvania. Cuza are ocazia să participe la Marea Adunare de la Blaj de la 3/15 mai 1848, după care se retrage în Bucovina.

În timpul domnitorului Grigore Ghica s-a reîntors în ţară şi în perioada pregătirii Unirii îndeplinea funcţia de pârcălab de Galaţi. Ca forma de protest faţă de falsificarea alegerilor pentru adunările ad-hoc din Moldova, Cuza şi-a dat demisia din funcţia de pârcălab. Patriot cu idei liberale, nu radicale însa, Cuza a fost acceptat chiar şi de partizanii celor doi Sturza care candidau susţinuţi de conservatori. La 5 ianuarie 1859, el a fost ales cu unanimitatea voturilor deputaţilor prezenţi în Moldova.

Domnia lui Alexandru Ioan Cuza, deși scurtă (1859-1866), a fost perioada de maximă dezvoltare a României moderne. Prin recunoașterea Unirii depline, crearea primului Parlament unic al României si al primului guvern unitar, prin reformele sale: adoptarea primei Constituții românești, reforma electorala, secularizarea averilor mănăstirești, reforma agrara, a învățământului, domnia lui Alexandru Ioan Cuza a pus bazele dezvoltării moderne a României.

Primul pas important pe calea înfăptuirii statului național unitar român a fost făcut la 24 ianuarie 1859, dar Marea Unire a avut loc în 1918 în Alba Iulia.

Și noi am marcat această zi cu o Horă a Unirii în curtea școlii. foto aici

 

1Decembrie 2017

La mulți ani România! La mulți ani români!


Ziua Națională a fost sărbătorită la școala noastră printr-o serie de activități la care au participat elevi, cadre didactice și părinți.

Imagini aici.

20 octombrie 2017

Elevii noștri au obținut locul III la concursul „Frumusețea naturii, în mâinile copiilor” organizat de Primăria orașului Tg. Neamț – locul III

mai multe detalii aici și foto aici

 

05.10.2017

Ziua Educației – foto

01.10.2017

Regulament_intern_2017.pdf

Regulament de ordine interioară  ROI_FINAL_2017_.pdf

 

 

28.07.2017

 

Școala gimnazială „Ion Creangă” Tîrgu Neamț

 

nr. 802/28.07.2017

 

Anunț

 

În urma verificării dosarului de ocupare a postului vacant de secretar al doamnei Butnariu Roxana Mihaela s-a constatat că sunt întrunite condițiile legale de participare la concurs.

 

președinte,

Juncu Nicoleta Cătălina

iunie 2017

28.06.2017

 

Școala Gimnazială „Ion Creangă” Tîrgu Neamț

Nr. 709 din 28.06.2017

–        ANUNȚ –

Școala Gimnazială „Ion Creangă” Tîrgu Neamț

organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată

a postului vacant de

SECRETAR

Pentru participarea la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească minim

următoarele condiţii generale şi condiţii specifice:

a) Condiţii generale:

  • Ø să fie cetăţean român sau cetăţean al altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • Ø să cunoască limba română, scris şi vorbit;
  • Ø să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • Ø să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
  • Ø să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • Ø să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • Ø să nu aibă condamnări definitive pentru săvârşirea unor infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

b) Condiţii specifice:

  • studii  superioare ;
  • vechime in specialitatea postului (secretar): minim 1 an
  • cunoştinţe privind întocmirea şi administrarea corespondenţei oficiale;
  • cunoştinţe privind încadrarea personalului;
  • cunoştinţe de utilizare şi operare PC (EXCEL, WORD);
  • cunoştinţe de utilizare a softurilor specifice activităţii din învăţământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR
  • noţiuni de comunicare în relaţii publice;
  • disponibilitate la timp de lucru prelungit;
  • cunoștințe de arhivare a documentelor

 

Concursul va consta în:

Probă scrisă:

data şi ora desfăşurării: 14 august 2017, ora 9,00.

locul desfăşurăriiȘcoala Gimnazială „Ion Creangă” Tîrgu Neamț

 

  • Ø Probă practică:
  • data şi ora desfăşurării: 14 august 2017, ora 12,00.

locul desfăşurăriiȘcoala Gimnazială „Ion Creangă” Tîrgu Neamț – laboratorul de informatică

 

  • Ø Interviu și evaluarea CV-ului-:
  • data şi ora desfăşurării: 14 august 2017,  ora 14,00.
  • locul desfăşurării: Școala Gimnazială „Ion Creangă” Tîrgu Neamț –
  • Dosarele pentru înscrierea la concursul de ocupare a postului de SECRETAR se vor depune la secretariat, în perioada 14 iulie 2017- 28 iulie 2017, între orele 9,00-15,00.

Conţinutul dosarului:

 

  • Ø Cererea de participare la concurs adresată domnului director al Școlii Gimnaziale „Ion Creangă” Tîrgu Neamț;
  • Ø Curriculum vitae;
  • Ø Documentele care să ateste nivelul studiilor şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări,documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice (original +copie);
  • Ø Cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  • Ø Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii);
  • Ø Actul de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; certificat de naştere şi certificat de căsătorie, după caz; (original +copie);
  • Ø Copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  • Ø Permisul de conducere categoria B (original și copie);
  • Ø Alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului (original +copie)
  • Ø Apreciere de la ultimul loc de muncă.

PRECIZARE:

 Candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

 

Detalii suplimentare puteţi obţine la secretariatul Școalii Gimnaziale „Ion Creangă” Tîrgu Neamț la: tel. 0233791709

 

 

BIBLIOGRAFIE:

 

  1. Legea 1/201 1- Legea Educaţiei Naţionale cu completările şi modificările ulterioare.
  2. OMEC 5079/2016 – Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
  3. Legea 284/2010 – privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
  4. Legea 63/2011 – privind încadrarea şi salarizarea în anul 2011 a personalului didactic şi didactic auxiliar;
  5. H.G. 250/1992, actualizată – privind concediile de odihnă şi alte concedii ale salariatiilor din administraţia publică,din regiile autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetare;
  6. Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihnă pentru personalul didactic emise în aplicarea prevederilor Legii 1/2011 – Legea Educaţie Naţionale aprobate cu Ordinul 5559/7.10.2011;
  7. Legea 263/2010, actualizată – privind sistemul unitar de pensii publice;
  8. Criteriile de normare a personalului didactic auxiliar şi nedidactic potrivit Notificării MEN 4499/1999;
  9. HG 1294/2004 – acordarea ajutorului financiar „Euro 200”
  10. Ordin 5576/2011 privind criteriile generale de acordare a burselor elevilor în învăţământul preuniversitar de stat;
  11. Ordin 3470/7.03.2012 privind modificarea şi completarea Anexei privind aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor elevilor în învăţământul preuniversitar de stat ;
  12. Ordin 5565/31.10.2011 – Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar;
  13. H.G.500/2011 privind Registrul general de evidenţă al salariaţilor;
  14. Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare;
  15. Legea 16/996 Legea Arhivelor Naţionale;
  16. OUG nr 10/2008 – salarizarea personalului nedidactic din învăţământ;

DIRECTOR,

PROF. ROȘU CONSTANTIN

 

 

GRAFICUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI:

PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE

 SECRETAR

 

Etapa de concurs                                           Data/Perioada                                    Observații

 

Publicarea anunțului                                    28.06.2017      www.scoalahumulestifreewb.ro

                                                                                                                            avizierul unității

                                                                                                                          

 

Depunerea dosarelor de înscriere                17.07.2017- 27.07.2017                            la secretariatul

       Școlii Gimnaziale „Ion Creangă” Tg. Neamț

                                   ora 9,00-15,00

 

Verificarea și validarea dosarelor                28.07.2017-

                                                                       

 

Proba scrisă                                                   14.08.2017      ora 9,00-11,00

 

Proba practică-utilizarea PC-ului                14.08.2017      ora 12,00-13,00         

 

Interviu și evaluare CV                                14.08.2017  începând cu ora 14,00

 

Afișarea rezultatelor                         16.08.2017    ora 10,00  -la sediul unității

 

Depunerea contestațiilor                               16.08.2017      ora 12,00-14,00   la sediul unității      

 

Afișarea rezultatelor finale                           17.08.2017  la sediul unității   

 

DIRECTOR,

PROF. Roșu Constantin

 

 

curs festiv clasa a VIII-a

curs festiv clasa a IV-a

serbare clasa I, 15.06.2017

Programul Euro 200

detalii aici: euro_200.PDF

MARTIE 2017

LOCUL III LA OLIMPIADA DE EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ- ETAPA JUDEȚEANĂ

MOSOR ȘTEFANA, CLASA A VI-A

PROFESOR ÎNDRUMĂTOR BĂICĂNESCU IULIA

februarie 2017

Revista Asul elevilor

Ianuarie 2017

Regulamentul Intern

decembrie 2016

„Zilele Creangă”

Cu uratul la Primăria Tîrgu Neamț

Serbarea de Crăciun

28.11.2016

raport_privind_starea_invatamantului_la_sfarsitul_anului_2015-2016_.pdf

proiect_PDI_2016-1.pdf

12.09.2016

PDI Scoala Gimnaziala „Ion Creanga” Tirgu Neamt

 

09.09.2016

FESTIVITATEA DE DESCHIDERE A NOULUI AN ȘCOLAR, 2016-2017, VA AVEA LOC LUNI, 12.09.2016, ORA 10,30 PE TERENUL DE SPORT

Curs festiv clasa a VIII a, promotia 2016

foto aici

 7 martie 2016

rezultate_simulare_VIII_feb_2016.pdf

5 februarie 2016

Bugetul scolii poate fi vazut aici

BugetReportEstvproprii.pdf

BugetReportEst.pdf

ianuarie 2016

Activitate metodică în grădiniță. Foto

La mulți ani 2016!

17 decembrie 2015

Cu colindătorii, mari și mici, la Primaria orașului Tirgu Neamț. Foto aici

2 noiembrie 2015

Școala Gimnazială „Ion Creangă” Tîrgu Neamț organizează examen de promovare pentru funcțiile de Administrator financiar de la treapta II la treapta I și pentru Muncitor – fochist, de la treapta II la treapta I.

Examenul va avea loc pe data de 27.XI.2015, ora 9,00 la sediul unității din strada Mihail Sadoveanu nr. 20 Tîrgu Neamț și va consta într-o probă scrisă și un interviu (pentru funcția de administrator financiar) și o probă practică pentru fochist.

condiții de participare

  •  să fie cetățean român ;
  • să nu fi suferit vreo condamnare ;
  • să aibă calificativul  « foare bine » la evaluarea performanțelor profesionale individuale în ultimii 3 trei ani;
  • să aibă minim 3 ani vechime în treapta profesională

bibliografie – pentru postul de administrator financiar

-Legea 1/2011 Legea educaţiei naţionale;

-Legea 63/2011 privind încadrarea şi salarizarea în anul 2011a personalului didactic şi didactic auxiliar din învăţământ, publicat in M.Of.nr. 323/2001;

-Legea 53/2003 codul muncii reactualizat;

-Legea 40/2011 –pentru modificarea şi completarea Legii nr. 53/2003

-Codul muncii publicat în M.Of.nr. 0225/2011;

-Legea 500/2002 –privind finanţele publice,cu modificări şi completări;

-Legea 273/29.06.2006 –privind finanţele publice locale,publicate în M.Of. 618/18.07.2006;

-Legea contabilităţii 82/1991, actualizată; –

-Legea 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj;

-OUG 34/2006 actualizat de OUG 76/2010 privind atribuirea contractelor  de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice  şi contractele de concesiune deservicii;

-Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 522/2003 pentru aprobarea normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventive,cu modificări şi completări;

– Ordinul Ministrului Finanţelor Publice 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;

-Ordinul Ministrului Finanţelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, publicat în M.OF. 37/2003, cu modificări şi completări;

-Ordonanţa Guvernului – OG 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventive modificată şi completată de Legea 234/2010 pentru modificarea şi completarea;

-H.G. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe.

-Ordin 2021/17.12.2013 pentru modificarea şi completarea normelor metodologice privind  organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, planul de conturi pentru instituţiile publice  şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP nr. 1917/2005

 bibliografie – fochist

  •  Ordinul ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri nr. 1.007/2010 pentru aprobarea prescripțiilor tehnice PT A1—2010 „Aparate de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale ≤ 400 kW”;
  • Ordinul ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri nr. 1.007/2010 pentru aprobarea prescripțiilor tehnice PT C2—2010 „Arzătoare cu combustibili gazoși și lichizi” și PT C11—2010 „Sisteme de automatizare aferente centralelor termice și instalații de ardere aferente cazanelor”;
  • Ordinul ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri nr. 663/2010 pentru aprobarea Prescripțiilor tehnice PT C 1—2010 „Cazane de abur, cazane de apă fierbinte, supraîncălzitoare și economizoare independente PT C 1—2010 „Cazane de abur, cazane de apă fierbinte, supraîncălzitoare și economizoare independente;
  • Ordinul ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri nr. 663/2010 pentru aprobarea Prescripțiilor tehnice PT C 4—2010 „Recipiente metalice stabile sub presiune;
  • Ordinul ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri nr. 663/2010 pentru aprobarea Prescripțiilor tehnice PT C 9—2010 „Cazane de apă caldă și cazane de abur de joasă presiune”,
  • Ordinul ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri nr. 663/2010 pentru aprobarea Prescripțiilor tehnice  PT C 10—2010 „Conducte de abur și conducte de apă fierbinte sub presiune;
  • O.M.A.I. nr. 436 / 1994 privind principalele atribuţii în domeniul activităţii de logistică în unităţile M.A.I.;
  • I.M.A.I. nr. 114 din 22.07.2013 privind răspunderea  pentru pagubele produse M.A.I.
  • LEGE   Nr. 64 din 21 martie 2008    republicată, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil;
  • ORDIN   Nr. 1512 din  7 februarie 1996 privind regimul special de verificare tehnica şi autorizare de funcţionare a instalaţiilor mecanice sub presiune, a instalaţiilor mecanice de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, precum şi a instalaţiilor mecanice sub presiune, a instalaţiilor mecanice de ridicat şi a unor instalaţii şi componente din cadrul obiectivelor şi instalaţiilor nucleare;
  • LEGEA 53/2003 Codul muncii (**republicată**)(*actualizată*).

 10 septembrie 2015

Astazi a fost inaugurata sala de sport. Multumim pe aceasta cale domnului primar, Daniel Harpa, dlui viceprimar Traian Humulescu, dlui consilier local Vasile Timisescu si cadrelor didactice care s-au implicat in acest proiect: Alexandra Frentescu, Oana Gradinaru, Ana Apetrei. Foto aici.

iulie 2015

Pe durata acestei vacante gazduim cursurile Scolii de vara in parteneriat cu Teatrul Tagma din Piatra Neamt. Sunt invitati sa participe elevi din Humulesti si Tirgu Neamt pasionati de teatru, poezie, chitara, dansuri, sah sau pictura.

24 aprilie 2015:

Conferinta de presa – Lansarea proiectului Parcul lui Nica.

 Proiectul „Parcul lui Nica” a fost initiat de APD Tirgu Neamt in parteneriat cu Primaria Tirgu Neamt si Scoala Gimnaziala „Ion Creanga” Tirgu Neamt.

Finanțare: prin programul Spaţii verzi de către Fundaţia pentru Parteneriat şi MOL România

 Valoarea proiectului: 11.760 lei

Rezultatele proiectului:

– amenajarea unui teren de 600 mp spatiu verde

– construirea unui solar didactic in suprafata de 50 mp

– insamantarea unei suprafete de 500 mp cu gazon

– ecologizarea spatiului din curtea scolii.

 

Săptămâna altfel:

06.04.2015-10.04.2015

fotografii cu activitatile desfasurate gasiti aici

Luni, 16 martie 2015, ora 13.00 va avea loc ședința Consiliului profesoral.

ordinea de zi:

  1. prezentarea Raportului de analiză pe semestrul I, an școlar 2014-2015
  2. noutăți privind completarea documentației pentru proiectul „150 euro”
  3. discutarea cererilor de înscriere la Gradația de merit 2015
  4. diverse 

6 martie 2015

La mulți ani tuturor doamnelor și domnișoarelor!

Astazi, 06.03.2015, a avut loc o serbare dedicată zilei de 8 Martie. Imagini aici.

27 februarie 2015

Astăzi am marcat și noi 178 de ani de la nașterea marelui povestitor Ion Creangă. La manifestările organizate cu acest prilej a participat și o delegație din Republica Moldova. Imagini aici.

23 februarie 2015

Astazi au demarat lucrarile la Corpul Central!

Vom urmari in fiecare zi evolutia santierului. Foto aici.

24 ianuarie 2015

Astăzi este data la care sărbătorim, an de an, un mare eveniment al istoriei poporului român, şi anume Unirea Principatelor, cunoscută ca „Mica Unire”

Unirea Principatelor reprezintă unificarea vechilor state Moldova şi Tara Românească şi  este strâns legată de personalitatea lui Alexandru Ioan Cuza şi de alegerea sa ca domnitor al ambelor principate la 5 ianuarie 1859 in Moldova si la 24 ianuarie 1859 in Tara Romaneasca.

Foto de la manifestările dedicate acestui eveniment.

15 ianuarie 2015 –

Elevii si cadrele didactice au marcat 165 de ani de la nasterea lui Mihai Eminescu printr-o serie de manifestari artistice. Foto aici.